FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
"Den 49-åriga kvinnan misstänks ha lurat Google Sverige AB på 15 miljoner kronor.
Pengarna gick bland annat till att rusta upp ett klassiskt slott utanför Stockholm. Stockholmskvinnan står nu åtalad tillsammans med sin 46-årige make för flera fall av grova bedrägerier. Den kvinnliga företagaren är hjärnan bakom uppläggen. Totalt handlar det om 20 miljoner kronor som hon ska ha försnillat. Själv nekar hon till brott och medger bara att hon slarvat bort en miljon kronor" Källa: Expressen.se
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hmmm... vad fan säger artikeln egentligen? Är det jag som är trött och inte fattar? Google verkar bara finnas med för att locka till läsning, de nämns bara i rubrik och ingress.
"I uppgifterna ingick bland annat att stå för löneutbetalningar och insättningar till skatteverket för skatter och arbetsgivaravgifter. Men i stället för att betala in pengarna till skattemyndigheten la kvinnan själv beslag på dem." Är det inte främst Skatteverket hon har blåst? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är nog den mest usla artikel jag har läst. Jag drog iväg ett mail till han som skrivit den. Ska bli intressant att se om han svarar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Drog också ivæg ett mail. Blir så trøtt på sånt hær
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hahaha, hur fan är Google kopplat till det här då!?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Drar mig tillminnes någon historia om att den revisionsfirma som Google anlitade för något/några år sedan inte skötte sina uppgifter med skatteinbetalningar etc.
Och här har vi det DI |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
fick exakt samma svar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
15 Miljoner är väll ändå inte mycket pengar för google eller?
Ha Ha Ha. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|