FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon som har koll på om det é värt att fundera på ett besök på Internetdagarna 2004?
http://www.iis.se/Internetdagarna/2004/
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är det nog inte, då man antagligen kan lära sig lika mycket online, men det är nog intressant och möjligen värt det om man behöver knyta några speciella kontakter eller påverka aktivt på något sätt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Värt? 5000kr...är nog ingen investering direkt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Även tid är pengar..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Med tanke på att iis.se & nic.se är inblandat så finns det risk att man går bakåt i utvecklingen.
Mitt förtroende för deras utveckling är ganska lågt om man säger så, förmodligen krast med deras ansikte utåt är inget som får mej att tro att dom har mycket att lära mej, då tänker jag mest på systemet att registrera .se domäner för ombud. Thomas
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() wn borde kunna ordna ett eget arrangemang med föreläsare och mingel som är både bättre och billigare. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
En föreläsare skall ha ett egenintresse för att passa på en WN träff och inte ett bara göra ett jobb, jag tror dock att vi kan skrapa ihop en intressant kväll bara genom att kolla runt bland medlemmarna, jag själv skulle kunna babla om massa grejer många timmar, jag älskar sånt, om jag sedan råkar få i mej en whiskey och ämnet är internet föreläser jag nog för städarna långt in på småtimmarna. Thomas
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |