FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag har gjort dessa 2 designerna, och tänkte försöka sälja dom via auktion. "Temat" är väl mer att det ska vara en snygg och stilren Web 2.0 design som passar till det mesta. Design 1: ![]() Design 2: ![]() Drog över med några streck då jag vet att det finns folk, som är så fräcka att snor en design... Som sagt, budgivningen kan starta och budgivningen slutar: Fredag 22 Maj 2009. Buden är bindande och jag har rätt att avsäga bud som är för låga. Köpet består av dessa 2 designer i PSD format. Vid köp kan jag även redigera smågrejer som knappar och liknande om ni vill det. Tack //WebbHelp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer du som privatperson eller företag?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag säljer som privatperson.
Jo, enligt min uppfattning är det, det. Web 2.0 ska vara lite mer färgglatt och stort knappar, men ni får ha er egen uppfattning, men så är det enligt mig :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Färgglatt + stora knappar == Web 2.0
Små knappar + tråkiga färger == FaceBook != Web 2.0 Visste ni inte det? ![]() Spelar egentligen ingen roll vad han kallat designerna för, ni ser dem klart och tydligt och är ni intresserade så lägger ni ett bud =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Det var inte feedback, eftersom du har postat i Köp & Sälj-forumet är det just sånt här du får räkna med, på gott och ont. På samma sätt som att om någon ställer sig mitt i Nordstan (Göteborg) och försöker sälja sin egen avföring, så lär personen få höra vad folk tycker om det.
Däremot om personen försöker göra något snyggt av sin avföring på en konstutbildning så kan personen ifråga förvänta sig att åtminstone få konstruktiv kritik. Här på WN är Feedback-forumet den platsen. Edit: Efter trådens upprensande blev mitt inlägg helt plötsligt väldigt irrelevant.. Jaja ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Stänger nu denna auktionen, vill ni ha designerna, skicka ett PM
|
||