FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en ny sajt som enligt google bör vara hederlig och allt sånt. Under utvecklingen hade jag en "Kommer snart" -text och sajten hittades lätt vid en sökning. Nu när sajten är klar och upplagd försvann den tyvärr direkt från indexet! Vad kan ha hänt? Har någon varit med om något liknande?
Jag vet att sådant brukar hända nya sidor, men den togs bort precis efter att jag la in den riktiga och det gör mej bekymrad. Sidan ifråga är: ly d nad. s e |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du precis lagt upp den? Vänta några dagar eller en vecka helt enkelt.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte precis lagt upp den. För en vecka sedan kanske
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En liten fråga, varför går http://lydnad.se/ till http://lydnad.se/default.aspx ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag hade själv tänkt att fråga det i annat inlägg. Redirecten "lades in" efter att jag lagt till wildcards eller likande i bineros windows-kontrollpanel för att få urlrewritern att fungera. Jag vet egentligen inte varför. Jag har följt någon guide. Vet någon vad jag pratar om? Det vet inte jag alla fall ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Materialet är till 90% unikt. Vissa tävlingsregler har jag inte ändrat på |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vart hade du tänkt att du skulle ranka med din domän? Det blir ju inte lätt att slåss med de siterna som ligger "högst upp" på sidan 1 för sökordet: lydnad
Det finns en handfull, starka siter, i de träfflistor du vill vara synlig i. Det är nog inte så lätta att tampas med då de är gamla och väletablerade siter med mycket "authority" ... som byggs på för varje dag som går. Du behöver ett par länkar, från någon av de siterna, vilket jag tror blir svårt att få. Många har försökt tidigare, alla har i stort sett fått "Tack, men nej tack" till sådana erbjudanden ![]() Lycka till i SERP:en ... /Patrik Berggren |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|