FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hejsan!
Har nu en sida som jag känner att jag inte har tid till längre Länkhotell.se - Länkarkiv, inte så vältrafikerat på grund av att jag inte har tid att marknadsföra den eller liknande, men för rätt person som har tid så blir det inga problem att få upp besökarna igen, Köpte sidan i februari av en här på Wn. Har fått in cirka 700kr ifrån tradedoubler Reklam vi har fått in pengar ifrån är: telenor, jamba, och tele2, tre och glocanet, Det enda jobb du behöver göra med sidan är att godkänna länkar. Om du inte väljer att lägga ner mer tid. Skickar även med http://lankhotell.se, Den har Pagerank 2. Köparen står för överlåtelsen för domänen. Vi börjar med ett pris på: 700:- Auktionen för sidan slutar Tisdag 12 maj kl 23:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan du vid försäljning ta bort alla porrlänkar från sajten? Nu när jag klickar för att se mest besökta länkarna under "Flest klick" så kommer uteslutande porrsajter upp vilket känns mindre seriöst. Om man kan få en "clean" sajt utan porrlänkar och sektion för att lägga upp sådana så kommer det nog ett bud
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Jodå det är något jag kan fixa
![]() |