FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi säljer vår utvecklade öresauktionssite efter att ha fått ett annat projekt emellan.
Affären innebär leverans av källkoden (har inte sålts tidigare, unik) och vi inkluderar ev. grafiska ändringar som ägaren vill ha. Intresserade kan även få köpa två domäner som lämpar sig för öresauktioner (mer om detta via PM, vill ej offentliggöra). Användarfunktion: 1. Registering, mail aktivering, löseord återhämtning 2. Online köp av bud packet med visa kort, paypal Administratörfunktion/CMS: 1. skapa, modifiera eller radera egna användare 2. lägga till, modifiera eller radera produkt – namn, bild, text och mellan rum av bud 3. sätta tid för bud öppning 4. annons hantering 5. nyhets/budgivning instruktion hantering Site kartan 1. första sidan som visar bud, tids beräkning, visning av högst budgivare osv. 2. Avslutat auktioner 3. Om oss 4. Hur det fungerar 5. Sidor som visar enstaka produkt information och bud information 6. När kunden är oaktiv för över 20minuter, session ID spärras och kopplas till ny sida. Fastpris: 10.000 kr Först till kvarn som gäller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
OBS, OBS: blev ett typo där och kostnaden EXKLUDERAR alltså grafiska ändringar som ni behöver efter er profilering. Vi kan dock rekommendera billiga och bra designers som gör jobbet för 5k.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är detta skript till sån verksamhet som man inte får driva i ett svenskt företag? (försöker alltså inte verka negativ, men det är väsentlig information )
MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Öresauktioner är till skillnad från Lägsta-bud-auktioner lagliga i Sverige och ej klassade som lotteri enligt Lotteriinspektionen. Klassas som sedvanliga auktioner alltså, så svaret på frågan är att man kan driva det i ett svenskt företag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Du får gärna PMa länk eller något om du har de.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du får gärna PMa länk eller något om du har det
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
okej, tack för info, jag ska se över om det är något jag kan pyssla med
![]() Tar gärna pm över domänerna i tillägg till eventuell extra information du kan ha att ge om sidan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skicka gärna PM med info plus om det finns demo att se på.
Tack. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ingen som är intresserad av min lägsta-bud-auktion?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är fortfarande nyfiken på den du kanske skall lägga mer energi på att kontakta eventuellt köpare
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|