FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom jag ska resa och jobba utomlands under ett år så tänkte höra om det fanns något intresse för en webbshop som säljer tandsmycken.
Webbshopen drivs med oscommerce och ett modifierat gratis tema. Betalningslösning via Payer. Tandsmycken .se och tandsmycke .se ingår. Omsättning från starten 2008-06: 9538 :- Vinst: ungefär hälften. Har lagt in adsense sedan 2009-01-01 för att tjäna lite extra pengar. Annonsvisningar: 4015. Klick: 26 st. Total inkomst:12,40 dollar. Övrigt: Ingen betald annonsering har skett. Har banner på en av mina sidor som ger ca 20 besökare i månaden. I köpet ingår kvarvarande lager ca 40 kits... Utropspris: 4000 kr Auktionstid: 7 dagar från första budet Lägg bud i tråden eller Pm'a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
3500 bjudet via PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Länk / Thumbnails till sidan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
inte så knepigt att lista ut... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bjuder 4000kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen betalningslösning ingår i försäljningen. Det beror på payers nya prislistor.
Ett överlåtelse avtal hos payer kostar 1000kr. Startavgiften för ett nytt avtal kostar 500kr. Så om man vill ha kvar payer som betalningslösning så sparar man alltså 500 kr på att starta ett nytt avtal i stället för att ta över vårt befintliga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
4200kr bjudet via pm.
Tänkte även passa på att meddela att auktionen stänger imorgon kväll vid 02:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
4500kr bjudet via pm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hmm.. är det lyftkran eller Saltzburger som säljer butiken ? Varför går Salzburger in och säger att 4500 är bjudet via PM när användaren lyftkran säljer butiken ?
Missuppfattar jag kanske ? Eller är det som vanligt på WN att någon försöker trissa upp bud genom att påstå at det kommer in PM-bud ? I det här fallet gjordes det ett stort misstag i så fall, jag kan ju ha fel men se hur priserna skrevs av dom båda ![]() Jag kan ju ha fel så jag ber om ursäkt i så fall och ställer mig i skamvrån i så fall ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|