FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske är ett känt faktum att resultaten i SERPen skiljer sig åt beroende på om jag med vald webbläsare är inloggad på google webmaster tools.
Ligger på sida 1 om jag inte loggat in och sida 3 inloggad. Är detta vanligt. Betyder det att man skall kolla sin SERP placering på extern dator? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är de länkar du klickar på som dyker upp i "din" egna SERP som inloggad. Du brukar antagligen besöka din sida genom Google inloggad och får således den levererad högre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
När jag är inloggad ligger jag lägre i serpen vilket gör det konstigt. Tycker att jag borde ligga högre men så är inte fallet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Provade idag och nu är resultatet lika oberoende av om jag är inloggad eller ej.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Är det Google.com eller Google.se du besökare?
Google.com har lite fler leksaker om man är inloggad, så som att man kan plocka bort osv. Jag kommer till .se om jag är inloggad och .com om jag inte är inloggad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
.se och jag provade med olika webläsare med samma resultat. Men idag kan jag inte få fram samma resultat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag ligger alltid 1:a på alla mina keywords inloggad, byter jag till en annan dator oinloggad så ligger jag på allt från 4-9
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
|