FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjenare. Har gjort en liten design för längesen som jag hittade på min hårddisk.
Det som ingår i designen är bara PSD Filen, inget annat! Kan även skicka med dom olika övertoningarna osv om det är önskat men dom finns ju ändå i designen =). Budgivningen startar på 200 kr och pågår ända tills på Fredag kl 22:00! Bud skrivs här eller i pm , spelar ingen roll, uppdaterar er ändå här i tråden. Och om jag inte är inne mellan 22:00-22:01 på fredag och det fortsätter komma in bud, så vinner den med HÖGSTA bud designen. Till lägg: Det som står An article for you! och texten och bilden, ingår inte i designen, p.ga att jag kopierade den från en photshop sida som tillfällig content! Länken : designen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Auktionen är avslutad, kom inte in några bud och jag insåg att designen var inte helt enkelt klar. Lägger upp en ny auktion när designen är klar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Åh herregud, de va skickligt gjort!
Nästan så man kan tro att han har fått inspiration av den där ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
trådlöst: Även om du säkert trodde att du hade gjort designen helt själv eftersom du "hittade" den på hårdisken så vore det bra om du i fortsättningen tänkte efter 2 gånger innan du postar en annons.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den dära http://hv-designs.co.uk/2009/02/08/wordpre...out-4-tutorial/ är ju en tutorial som fanns på pixel2life för ganska längesen. Det var däför jag gjorde den efter den tutorialen (en av mina första designer), so what? Betyder det att man inte kan sälja designen bara för det eller ? Struntprat...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Mm, inte ens en månad sedan... 2009-02-08. Skulle också gärna se att du tänker efter både en eller två gånger innan du postar en annons i detta forumet. Dags att det blir lite originella grejer och inte saker som vem som helst med Photoshop kan göra efter en Tutorial.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | |||
|