FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla wn-vänner!
Jag har en snygg design som är färdigkodad i xHTML som jag skulle vilja sälja. Jag lägger ett fast pris så slipper ni hålla på och buda.. Det är först till kvarn som gäller, och priset landar på de låga 700kr. Sidan kan ni se på: http://jonssonfredrik.se/Facetheoutside/ De ni ser på sidan är vad ni får. Inga svårigheter alls.. De som ingår är lite HTML sidor, bilder, Css, javaskript och en PDF fil. Skicka mig ett PM om ni är intresserade eller har frågor. Jag säljer som Privatperson. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll gott folk! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tyvärr, men det var inte mycket XHTML där inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Undoredoo: hahahah! Nää, kan va för att jag inte skrev XHTML med flit >.< jag märkte inte att ett x föll med i texten! Förlåt mig >.<
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag vill inte framstå som något forumneggo men känner samtidigt att någon måste vara den som är den.
Som nämnt ovan är det inte xhtml (doctypen är ju till och med satt på HTML Transitional). Koden är väldigt skitig med spacer gif'ar överallt och stora bakgrunds jpg's där bakgrunden ändå är enfärgad. Designen är ju fin så med lite mer kärlek till koden så blir det nog bra. Lycka till hursomhelst ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo men precis, någon måste juh
![]() Jag ska genast "gå och pudra näsan"! Tänkte faktiskt inte påt först! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Sådär! Nu är alla spacer.gif bilderna borta, och de onödiga bakgrundsbilderna på sidan är borta likaså..
Förlåt för att de tog tid att fixa... men med beck i tv'n bakomsig går de inte riktigt att koncentrera sig till 100% :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
spacer.gif finns fortfarande kvar i källkoden vad jag kan se =)
Förlåt för att jag följer JohnKarlsson's spår, men ser ut som att du förlitat dig på imageready på html kodningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
hah ja sedär! Där nere fanns dem juh
![]() As a matter of fact Oggeh, jag använde PHOTOSHOP ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
haha joo helt klart kalasboll
![]() ![]() Men har man dreamweaver eller något liknande WYSIWYG-system så är de oftast MYCKET lätt att redigera även en Photoshopad slajs-hemsida ![]() ![]() Men de är helt sant,, ska man sälja en sida så ska man juh försöka hålla kodningen så ren och enkel som möjligt, för att underlätta för den nyvarande ägaren.. Men jag "orkar" inte att koda om hela sidan, bara för att få sälja sidan igen :P Då säljer jag hellre BARA PSDfilen.. Så för att göra försäljningen lite smidigare så kan vi även sälja bara själva PSD filen.. Den får ni för 500kr ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|