FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan. Har en liten uppgift ni kan få hjälpa mig med om ni vill. Sitter nämligen med en internationell sida som ska ha ett gäng länkar på sidan.
Skulle ni kunna ge tips på de internationella länkar som används mest och är som mest viktiga i det dagliga livet. Då tänker på sidor som Facebook, Wikipedia, Pricerunner, Hotmail, Google. Tänkte dela in dem i dessa kategorier. 5 i varje. Nyhetssida Communityn Sport Google (får egen kategori för sina 5 populäraste tjänster) Resor Betting Nytto/Nöje (youtube, wikipedia) Vore tacksam för tips inom dessa kategorier, gärna andra som jag glömt här. Alltså stora viktiga internationella sidor (Behöver inte vara kända i Sverige). Tacksam för hjälp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
digg.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
New York Times
http://www.nyt.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack
![]() News BBC.co.uk CNN.com Nytimes.com Washingtonpost.com usatoday.com Sports ESPN.com NFL.com NBA.com Skysports.com Foxsports.com Communitys Facebook.com MySpace.com Digg.com Flickr.com YouTube.com Blogs Blogsport.com Wordpress.org Blogger.com Twitter.com Blogs.com Shopping Amazon.com Ebay.com Pricerunner Shopping.com Något tips? Good links Wikipedia.org Yahoo.com Weather.com Mapquest Hotmail.com Google Seach Gmail Google Images Google Maps Google Earth |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
imdb.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
wn.se
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
ShopZilla.com Gifts.com Buy.com Shop.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du med nba.com så bör du ha med mlb.com som är USAs största sport.
Om jag inte minns fel ser rankingen ut så här: mlb.com nfl.com nba.com nhl.com |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|