FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Söker köp och sälj-script (php). Vill se färdig fungerande demo. Annonsörer skall kunna betala enkelt. Annonser skall granskas innan publicering. Behöver inte vara 100-tals finesser. Skicka pm med länk! Mvh Lasse |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad säger du om att det är fler som betalar för ett sånt script och delar på kostnaden ? Om vi är ett gäng som betalar för scriptet så kanske någon kan skapa ett som vi kan få till ett rimligt pris ?
Jag har väl inget behov av ett sånt just nu men jag kan lägga en tusenlapp och om fler lägger det så kanske vi kan få det till ett hyfsat pris som vi sen kan använda till vad vi vill ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon som är sugen så är komis.se till salu. Jag har haft den sedan 2000 och har väl tjänat ca 200 000 sedan början. Det har varit bra drag när jag jobbade med sidan, nu hinner jag knappt att godkänna annonser.
Jag säljer dock inte den för 1000 kr, kom med bud via PM |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
För min del så är det inte intressant att köpa siten eftersom jag inte är ute efter det.
Men om du är intresserad av att säja själva scriptet för ett antal tusen om vi är ett gäng som lägger det så kan du ju alltid ge dig på det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett sådant efterfrågat script kan fixas nog. Är det sms betalning du är ute efter eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag programmerar gärna ett sådant script, har gjort ett förut en gång och har erfarenheten när det gäller sådant, kan göra det för en rimlig summa, hör av er via PM eller mail!
rosenson [at] g33k [dot] se Ha de! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för svar! Har fått några förslag.
Förtydligande: Köper phpscript, med ensamrätt eller kopia. Vill ej köpa domän eller befintliga sidor. Köper inte halvfärdigt eller ej utvecklat. Smsbetalning eller annan smidig lösning. För svensk annonsering. @Davve: ser bra ut. Skicka prisförslag om du vill sälja script. @Distansdata: Kanske, får se vilka förslag jag får. Ni som har något att erbjuda: Skicka PM! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Är också ute efter ett köp och sälj script med betalningsfunktion.
Ska vara så likt blocket som möjligt. Typ nån som nappet.se Någon som har nåt att erbjuda ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Precis som Mini_G kan jag tänka mig att programmera ett köp och sälj script (i PHP). Pris: 4000 kronor + moms. Intresserad? Hör av Er till:
viktor [at] jarnheimer [punkt] com |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|