FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller på med ett forum som går ut på att varje kommun i sverige har en egen avdelning med diverse olika kategorier.
Vad tror ni finns det något behov av det eller är det bara bortkastad tid att göra en sådan hemsida? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
edit: äh...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
vad menar du?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det kan nog bli väldigt rörigt om alla 290 kommuner ska finnas med. Sedan är det frågan om det är ger något att ha med de allra minsta kommunerna, t.ex. Bjurholms kommun med 2500 invånare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för responsen.
Ja det är sant. Men för att det inte ska bli så rörigt har jag delat in alla kommuner länsvis. Det kanske inte ger något med de minsta kommunerna men kan det inte vara värt att ha med dem för att kunna säga att man har med alla kommuner? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Vad är syftet med forumet och vilken är målgruppen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du dragit igång forumet redan? Du borde ha sett till att allt är på svenska först i så fall. Du får nog extremt svårt att lyckas dra trafik till ett så pass generellt forum så jag tror tyvärr det är bortkastad tid.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Du kan få min domän sverigeforum.se xD
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Det finns redan ett sånt här forum (community) - kommer inte ihåg vad det heter - som har fått mycket uppmärksamhet i bland annat idg. Där kan man dela med sig av bilder och texter och annat om sveriges olika delar. Detta publiceras sedan på en sida som handlar om sverige och visar upp hur sverige ser ut ur folkets perspektiv. Tror det var ett stort projekt som turistbyrån gjorde förra året och responsen var stor och bra från andra länder som vill kopiera konseptet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |