FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Jag är inte direkt aktiv i detta forum, jag läser mest, men om någon orkar svara på min simpla fråga skulle det vara schysst: - Är det för mkt reklam på www.jesper.nu? #Länk editerad av Mats# Tack för svar, Jesper Ekerling |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, jag fick just skäll av en kille för jag länkade sidan, sorry.. =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Tycker inte att det är så farligt med reklam förutom den enerverande popupen som kommer på varje undersida. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det glömde iofs att skriva, popupen försvinner om 8 dagar. Så den kan man nästan bortse från. Jag gillar den själv inte..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
På tal om popups-blocker så testade jag att gå in på nån hemsk sida jag gjort för flera år sen i syfte att terra goda vänner, då sidan i sig bara matar fram äckligt många popups.
Google-toolbar eliminerade den helt och hållet. Det enda som märktes var att räknaren som visar antal spärrade fönster tog ett rejält skutt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Själv anser jag att om man vill ha lite mer reklam än vanligt, så skall man hålla sig till ej-rörliga bilder. Tycker att allt som rör sig brukar distrahera besökaren från innehållet. Men det är bara min åsikt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Känns bara löjligt med en massa reklam på en personlig hemsida. |