FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Önskar lite kritik och feedback på min framtida webbyrå. Sidan är inte helt klar än, innehåll fattas. http://www. woho.se/web/index.php Tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Reagerade på frasen "jag vill hem nu!" annars gillade jag sidan, ser riktigt bra ut i iPhonen med. #enlarge scriptet verkar inte funka på min safari (orkade inte felsöka) men du har fräsh design, skulle lätt kunna beställa en site av dig.
Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack, det glädjer mig.
![]() Har inte lagt in enlarge scriptet ännu, that's why it doesn't work =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Och ang. "Jag vill hem nu", så kom jag inte på nåt bättre i stundens hetta.
Ska helt klart ändra det senare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hmm... tror den blir lite fel i IE6... Eller så är det bara jag som inte förstår mig på din formgivning...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, skulle du kunna fixa ett screenshot?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker sidan är för ljus.. speciellt bakgrunden och sen vit bakgrund där innehållet är.. det flyter ihop och bländar nästan.
Edit: kontakt-sidan är en katastrof.. man ser inte vart eller ens om man kan fylla i något. på tok för ljusa färger.. inte ok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan rek att du läser lite om färgblindhet
![]() Användarvänlighet: -10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Har höjt styrkan på texten nu, fortfarande lika illa?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Alla nya fräcka, coola desginer är inte alltid bra.. de standarder som har funnits länge är dumt att skippa och anta att alla fattar eller att alla ser det på samma sätt som man gör på sin dator.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|