FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Behöver ett billigt webbhotell med mycket plats till en föreningssida jag håller på med.
Hittade något som heter elvahost.com. Är det någon här som har någon erfarenhet av detta webbhotell? Tacksam för alla synpunkter! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
- http://www.easycgi.com - http://www.eleven2.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
På vad sätt är elvahost.com skräp? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vill gärna ha fler konkreta synpunkter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad är det mer för synpunkter du vill ha? Som synes av kommentarerna i tråden som länkades ovan så verkar inte elvahost räknas som ett seriöst alternativ. Om man inte ens har ett telefonnummer som man kan ringa dem på så verkar det mycket oseriöst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kändes bara som mycket tyckande och väldigt lite fakta.
Hoppades på att någon hade praktisk erfarenhet av dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men tycker du att ingen kan svara så pass bra på din fråga så beror det nog på att folk ser dom/han som oseriös som drivet det så kallade företaget. sedan tycks dina inlägg börja likna lite egen reklam, men det är bara känslor ifrån mig, skulle du inte vara ägaren eller ha något med sidan att göra så börja tänk lite, du får vad du betalar för, ser liknande syndrom hos one.com och liknande lågbudget hotell som har skumma regler och avtal. jag önskar dig endå lycka till men kom inte och gnäll sedan hur dåliga dom är, då får du själv skylla dig. Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vet inte på vad sätt jag ger sken av att göra egenreklam. Jag ställde bara frågor om ett för mig helt okänt men billigt webhotell, något jag som jag letar efter. Är väl medveten om att man får vad man betalar för. Får väl be om ursäkt för att jag pratar lågbudgetwebhotell på det här forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||