FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är så att jag försöker överföra 450$ från mitt paypal konto och jag undrar om det är någon annan som har haft detta problemet?
Jag försökte överföra men så blev överföringen failed "Invalid Bank Account Information" och dem drog 56kr! :/ hehe När jag la till bank account på paypal så valde jag domestic account och skrev konto nummer+ clearings nummer utan mellan slag eller något - . Men nu när jag loggade in på banken via internet upptäcker jag något hehe att clearings nummret står före konto nummret kan det bero på detta? Surt att dem ska dra pengar hehe |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ringde banken och dem sa visst att man skulle ha clearings nummret först hehe får se vad som händer nu :_)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jo, clearingnumret ska stå först. Allra bäst är det om du använder det s.k. IBAN-numret, så går överföringen snabbare och säkrare. Kolla med banken om du inte vet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har själv samma prob, har dock inte vågat överföra ännu ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har skickat efter pengarna igen... nu har jag provat med clearings numret först så nu ska det väl fungera iallafall så kommer jag medela hur det går inom en vecka.
Om det nu inte skulle fungera så ska jag ta reda på mer om det där IBAN-numret Helena pratade om ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag mailade paypal om det förrut om hur man skulle göra, fick tillbaka något helt galet svar direkt från handboken som besvarade något helt annat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Paypal är helt hopplösa att ha att göra med. Tänk på att era pengar i princip är i laglöst land när ni har dom hos dom.
http://www.paypalsucks.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo det är ju sant det är ju helt omöjligt att göra alla kunder nöjda... "Over 50 million member accounts worldwide!" hehe det är en hel del det där.
Finns det andra bättre alternativ istället för paypal? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick pengarna idag så det fungera utmärkt
![]() clearing numret-kontonummer t.ex. 34566-34343463463 |