FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, jag startade en blogg som kommer att handla mycket om nätverkande med inriktning på visitkort och hur viktigt det är att ha ett säljande visitkort.
Söker nu tips på vilka ämnen jag ska ta upp, spotta fram allt ni tänker på så ska jag gå igenom det och skriva om saker som många vill läsa om. Eftersom jag själv säljer visitkort och min produkt håller bra kvalité så vill jag inte skriva om Gratis visitkort, mer om nyttan med det! Tack på förhand för alla era idéer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
http://www.flickr.com/photos/dailypoetics/...57594104389710/
som länkbeten tror jag du kan skapa tex "vikbara" visitkort, tex har du en bilmeckfirma så viker man upp kortet så det blir som en bil och inte bara ett platt kort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
tanken var inte att mena på något sätt alls utan bara som ideer av sköna/ovanliga grejer man kan hitta på med visitkort, om ni kollade länken så var det tex folk som hade gjort wonderbands, mynt, "rubber bands", klädnypor, tablettaskar osv som visitkort.
Min tanke med detta var att skapa att skriva om sånt då kanske blir en snackis som folk gärna länkar till. "Bra visitkort fungerar som bra länkbeten" i dubbelbemärkelse kanske? Sen lite guider och tips hur man bäst utformar visitkort med bleed på sidorna och gärna lite färdiga psd filer man kan möblera om i (finns en del snygga på tex shuterstock). pst får vi bra priser på visitkort nu ? :-) mvh micke ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
tack för era tips, jag ska begrunda det du skrev Mickee om lite exempel och tips på säljande kort, det kan vara en bra grej.
Klart du får ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|