FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu var det dags för mammsen att köpa en ny mobil. Enda kravet hon har är en bra kamera som i princip helt kan ersätta en någorlunda digitalkamera. Självklart helst så billig som möjligt men som sagt, endast kamera viktig. Några tips? Över 4000:- är väl inte så aktuellt heller. (någorlunda kamera = minst 3,2 mp + autofokus + blixt)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sony Ericsson K810i, 3,2 mp, autofokus + blixt. Betalade runt 2500kr och då beställde jag också ett minnes kort på 3GB. Grymt nöjd med telefonen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
K810.ans programvara suger! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan också rekommondera 6220 även om kvalitetskänslan inte är riktigt 100. Men kan man leva med att det knakar lite så är det en grym telefon och kameran är ju en av de bättre på marknaden. Speciellt för partybilder i dåligt ljus.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tjuvlånar.. Är det någon som kan rekommendera den bästa kameratelefonen, oavsett om den kostar 4000 eller mer?
Jag har provat SE C905 och älskade kameran men knappsatsen gjorde att jag sålde den (pallar inte helt släta knappsatser som inte ger mig någon chans att veta var fingrarna är). Nu har jag en Samsung Soul som är riktigt bra förutom att kameran suger. Jag vill att den ska ha bra kamera och en bra knappsats, inte en slät sådan och absolut inte en touchscreen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar inte knapparna på 6220, dom sitter för tätt med navigeringen som är för lite upphöjd men annars jättebra kamera som du är ute efter.
"The fingers you have used to dial are too fat." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det blir nog en nokia 6220 eller en LG Viewty då, bra priser på båda också.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|