FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tja alla, surfade runt lite och hittade, vad de anser sig vara iaf sveriges största webbhotell ? öhm väldigt proffsig design måste jag säga :P haha
Anslutningsavgift 495 kr, hmm ja så kan man ju alltid göra :blink: www. eaglepro .net/webhotell/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Åf för FS data verkar det som och de är ju Sveriges bästa webbhotell enligt IDG så det stämmer ju bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gud.. musiken!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Uhm... det där måste väl vara falsk marknadsföring om inte något?
Aldrig hörttalas om dom fört .. och ja, musiken :'( |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ROFL
Örnprodukter är i framkanten av webdesign, det kan man lätt se med alla animerade menyer (med ljudeffekter!) och den GLOBALT PROFESSIONELLA musiken. Ingen professionell hemsida utan musik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gillar att Flashanimationen börjar med att en tylig ruta zoomar in, och att man kan trycka på "spela om" ifall man vill se denna fräsiga inzoomning igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man kan bli ett stort webbhotell med dansande flodhästar så kan man säkert bli ett stort webbhotell med en hemsida som denna
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Kunde inte undgå denna tråden och företaget, så jag kollade upp företaget på allabolag.se vilket gav lite...
Status: Bolaget är aktivt Registreringsdatum: 1993-03-09 F-Skatt status: Aldrig registrerats för F-skatt Momsgrupp: Tillhör ej någon momsgrupp hos RSV Momsstatus: Har aldrig varit registrerad i Momsregistret Rätt skumt att det är ett registrerat företag men dom har inte F-skatt eller momsregistrerade.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||