FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Idag kom alltså Firefox i version 1.0 PR
Med PR menas Citat:
Det finns en hel del trevliga nyheter i denna versionen, den kanske största nyheten är Live Bookmarks. Citat:
Find funktionen har även förbättrats och jag måste säga att jag gillar den verkligen, bla så kan man highlighta alla instanser av ett sökord på sidan vilket kan vara välldigt användbart. Säkerheten har förbättrats i denna versionen så nu tillåts bara installationer från update.mozilla.com, men man kan själv lägga till fler säkra platser. Kan bara rekomendera alla att installera denna webläsaren. Ladda ner Firefox 1.0PR |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det verkar dock som att deras server är lite överbelastad för tillfället. Går inte att komma åt filen
![]() EDIT: Nu gick det bättre ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Super !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var helt klart korkat gjort
![]() här är länken för att ladda ner Firefox 1.0 kunde tyvär inte editera original inlägget... lite synd att man inte kan editera sitt inläg i mer än 30 minuter eller hur länge det är öppet, men kanske någon trevlig moderator kan fixa den länken ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Klart att du är trevlig Mats!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om ni vill prova livebookmarkfunktionen i firefox så kolla på slashdot eller på min sida (nyhetsportalen.se) .. det är riktigt slick att få senaste nytt i bookmarks.
Man behöver inte ens gå in på sidan och du slipper ha en separat RSS-läsare. (Det är den lilla ikonen nere till höger, en blixt i min pr 1.0 iaf). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag testade nyhetsportalen precis och då hängde sig mitt firefox när jag sen tryckte på bookmarks menyn... Vet inte vad det berode på, dock funkar det fint med bookmarks efter omstart så det verkar bara vara något tillfälligt, kanske öppna jag bookmarks menyn för snabbt efter att jag börja prenumerera på den? I vilket fall så var det en smidig funktion ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|