FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Skulle behöva ha lite feedback, konstruktiv kritik, tips och råd på förbättringar på en ny rewardsida som vi är i färd att lansera strax. Har försökt att tänka lite utan för "boxen" när jag gjorde designen, dock är den kanske lite för "reward"-sideaktig ändå? Länken är: http://gratisskrap.se Edit Typo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
'Gratis Skräp'
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Muspekaren är fel i menyn.. det blir en textmarkör där det är länkar..
Titeln på sidan borde vara "Gratis Skraplotter".. min hjärna tolkar "GratisSkrap" som en felstavning och tycker det borde vara "GratisSkräp" ![]() För övrigt snygg design tycker jag.. tjänsten i fråga ogillar jag dock ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() gratisskraplotter.se var redan tagen, likaså lotter och lott, så det hamnade på skrap :P Då vi ej har erlagt beställning av lotter via svenska spel än äger vi ej rätten att använda bilder på deras lotter, budskapet kommer nog framgå tydligare därefter. Vi kommer ej använda en sån där jobbig bjud in alla msn kontakter som spammar iväg mail då vi hatar spam :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Kände direkt igen bakgrunden från Gratisgodis, och gillar den inte speciellt mycket...
Tycker att "Bli medlem"-länken ska ha muspekare, och footern, varför är den inte i text? Säkert bara jag som stör mig på det, men ändå. Vacker sida för övrigt, måste säga att menyn är det snyggaste. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte också direkt på "gratis skräp", letade sedan runt efter på vilket sätt gratis skräp skulle gynna mig på sidan...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tog mig nästan en minut att lista ut vad syftet med sidan var. Vad har landskapet med sidan att göra? Trodde man kunde klicka på länkar mot att någon plockade upp skräp i naturen.
Sidan är snygg men kunde lika bra varit en mäklarsida eller sida om trädgårdar. Du kan få köpa en relevant domän av mig annars med relevant trafik och över 100 inlänkar ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Okej, nu vet jag att sidan inte förmedlar sitt budskap så bra. Ni behöver inte alla skriva det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gör bilden med skraplotten till höger större och mer framträdande så blir det nog bra. Det ser ut som att man kört Photoshops sharpen-filter ett par gånger för mycket på bakgrunden.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|