FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena!
Jag skulle behöva lite hjälp med vilket/vilka affiliateprogram ni tror skulle passa mig bäst. Kör idag Google Adsense och tycker det fungerar sådär, har jag bra annonsplaceringar? Skulle givetvis vilja öka på intäkterna lite. Ungefärlig statistik enligt Awstats: Unika besök/mån: 60.000 Besök/mån: 120.000 Adress: http://www.svenskatabbar.com/ Några tips och tricks? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Klickprogram på double är att rekommendera om du vill ha en billig
partner. Verkar inte som om du har registreringar och köp, men om du hade haft det och hade varit ute efter sådan trafik hade affiliator och tradedoubler varit att rekommendera. Viktigt att veta är att tradedobuler är väldigt dyra. Double är de billigaste. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
@Expression: jag tror han vill publicera annonser och inte själv köpa.
Klickannonser kan vara bra. Annars något relevant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Precis... Vill inte annonsera själv, vill ha annonser på min sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
tradedoubler, double, etc. etc. google det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo, jag känner till dom, tänkte mer på tips på vilka ni tror kan passa min sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är väll bara att registrera sig på alla? Det är ju gratis...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Får skylla på att det var tidigt på morgonen ![]() Men registrera dig på partners som nämns oven och kom igång. Gratis och bra! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Double.net
TradeDoubler.se Affiliator.se AgentInteractive.se Mmmedier.se admin.adfair.se EuroAds.se Några trevliga affiliate-nätverk! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
LÅNAR TRÅDEN!
Är detta bra ? Sidvisningar Klick CTR för sida Sid-eCPM [?] Inkomster 548 904 | 396 | 0,07% | 0,20 US$ | 111,51 US$ Har kört google i 2,5 dag på test.. Gillar dock inte att annonserna öppnas på samma sida.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|