FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har ju funnits en del trådar där man laddat upp en bild på sin arbetsplats/skrivbord.
Nu tänkte jag det skulle kunna va kul att se hur det ser runt omkring där du bor. Ditt eget hem behöver inte finnas med, endast området där du bor. Så här fantastiskt ser det ut i mina omgivningar: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
![]() ![]() ![]() ![]() Och här bor WebboT... ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det ser väldigt amerikanskt ut!
Såhär ser det ut hos mig där jag bor på vintrarna... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Och på sommaren: ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Din omgivning ser ju onekligen lite trevligare ut! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Här är fantastiskt vackert och sjukt trevligt, det enda som inte är så trevligt är att uppkopplingen... den duger till att svara på mail och sånna saker, men jag laddar sällan ner snabbare än 15 kb / sekund vilket är lite frustrerande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
15kb va ju inte så kul. Själv ligger jag på runt 30-35 mbit/s ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Fyfan vad härligt. Jag bidrar gärna med bilder där jag bor. Men det får bli i sommar när det inte ser lika deppigt ut
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|