FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Behöver lite feedback för att kolla om sidan fungerar ordentligt för alla. Design och kod är väl inte direkt behövande men stör/gillar ni något så kritisera gärna!
ka webb.se Tack Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Allt är helt åt skogen fel i Firefox =) Kunde inte kollat det innan du bad om feedback? =)
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För mig så hamnar loggan nedanför undre listen. Några länkar ser jag inte alls. Scrollist i y-led har jag men när jag scrollar händer nada.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
edit: btw loggan är med i bakgrundsbilden så den kan inte sitta fel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Första känslan, öppnade i Safari på Mac, var att det var en skön startsida.
Första tanken var, fungerar den verkligen så bra i mindre upplösningar? Sitter på en 24' Öppnade Firefox och skalade ner till 1024 och då får man inte med själva menyn, det tycker jag är synd. Tycker absolut den måste vara med i den upplösningen. När jag försökte scrolla ner fungerade inte scrollen, så den fungerar inte för mig i Firefox. Annars fungerar sidan bra. Grafisk kritik, A:t i KA är lite taggigt. Sen tycker jag inte du behöver ha med om formulär efter @. Tycker också du kan jobba lite mer på de rutor som kommer upp när man klickat på portfölj samt maila. En bra början enligt mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Funkar bra i Firefox hos mig. Lite spammigt med så mycket reklam men inte så illa att man blir förbannad.
När man söker på subdomän blir man erbjuden att regga .info, .nu och .eu, varför inte .se/.com? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ah tänkte inte på widescreen i 1024px upplösning, så det var lite synd Får filura ut en lösning till det. Ja jo, min lathet har inte orkat ändra det. Ska göras senare. hmm, ptja hela loggan är lite taggig. Kan varit för att jag drog ner hela bilden i lite sämre kvalité så den skulle ladda snabbare, får nog låta det vara eller ta någon annan väg, men så stort problem är det väl inte? Tack =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tänkte precis skriva det Fredrik hann före med =) Jag kör 1024.
Även om jag lyssnar på dödsmetall hela dagarna så tycker jag svart är en usel bakgrundsfärg, särskilt för ett "vanligt" företag. Framför allt så är det jobbigare att läsa text mot en svart bakgrund. Jag tycker dock det ser bra ut.
![]() |
Svara |
|
|