FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det någon annan här som tycker inkclub.coms tv-reklam är uselt gjord och känns billig?
Dels är den inte så snygg rent formmässigt, men det spelar mindre roll... men det värsta är när man hör killens röst säga: "Programmet presenteras av.................... inkclub.com" Rösten låter lite "bonnig" i mina öron och volymen på röstinspelningen är så låg, känns som ett hemmabygge den här reklamen ![]() Nu är detta inget att haka upp sig på, jag vet, men jag tycker den är så uselt dåligt gjord att jag nästan får rysningar varje gång man ser den på TV. Den passar inte in på TV:n på nåt sätt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag håller med dig. Då är deras reklam som de hade för ett halvår tillbaka mer påkostad.
[EDIT] Det ska tilläggas att jag inte tycker att det är något fel på företaget i sig. Har alltid varit nöjd med de bläckpatronerna jag har köpt därifrån. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hänger det inte samman med deras priser? Det jag menar är att om deras reklam skulle vara alltför glassig så är det inte trovärdigt med att priserna är låga.
Bara en tanke. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är det så du menar? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att reklamen är exeptionellt bra. Skulle bonden som talar varit en stockholms grabb och avverkat meningen på några sekunder skulle man aldrig kommit ihåg den. Ännu mindre skulle man skrivit om reklamen på forum. Är väl bara o säga grattis till inkclub.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med Adam.
Dom har ju lyckats med reklamen om man verkligen hakar upp sig på den. Även om det är på ett "dåligt" sätt ![]() Likadant med telenors nya reklam. Helt klockren och den sätter sig på minnet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jamba, Telenor och nu InkClub en ny trend?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|