FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle vilja ge de kunder som beställer för mer än 3000,00 en digitalkamera som ett incitament.
Skulle ni ta illa upp eller välja mig framför andra leverantörer om vi säljer en bra tjänst? Kameran är relaterad till tjänsten de skall beställa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mutor kallas väl bara incitament som är olagliga?
Så klart man blir glad om man får en extra produkt på köpet som är användbar om man beställer något. Men om du vänder dig till människor som redan har en kamera kan det få motsatt effekt. De kanske tänker att det är överpris och vänder sig till en annan leverantör. Jag tycker du borde erbjuda minst ett alternativ till förutom kameran som incitament. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
-Du har nog rätt. Ska försöka komma på vad mer som är roligt för folk att ha och som har anknytning till det vi säljer. Men det är en annan femma... *klurar* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Menar du 300'000 eller 3000?
Är det på enbart en order eller totalt? Är det bara en order så kommer det bli att man handlar en gång för att få "mutan". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är 2400kronor ex moms som gäller en tjänst som varar i 12 månader.
http://klottersanering.org/portal/in...n-digitalkamre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
wjj, jag tycker du har en ganska seriös mängd information på din sajt. det ska du ha en eloge för.
Det jag tror hade varit bra vore dock lite korrekturläsning. Jag fick en känsla av att ni är seriösa men att ni är ett bolag som är helt bemannat av en enda person som gör allt inkl hemsidan och inte råkar vara en hejare på att bry sig om att det är rättstavat. Det ger nog mer för intrycket än en digital kamera och är betydligt billigare för dig att åtgärda! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är bara jag som gör hemsidorna så det är inte så konstigt att det ser så ut. Jag har precis gått över till Joomla så sidan är rätt färsk, det finns fortfarande en del kvar att göra. Man får passa på nu runt helgerna... Tack för feedback! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|