FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är ute på jakt efter en STABIL dator som måste klara detta MINST
# 1.5 GHz PC # 1 GB RAM # Windows XP with Service Pack 2 or higher Den får mer än gärna ha 2GB internminne... Men jag har problemet att jag hittar bara datorer med Vista osv. på t ex netonnet.se Någon som kan tipsa om en stabil bärbar dator med XP installerat? Burken skall användas åt DJ'ing med Serato Scratch live installerat bara.. (och en massa musik på datorn då med) inget annat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hade precis samma problem nyss. Jag gjorde följande: Gick in på Dustin.se och valde kategori bärbara datorer. Sedan filtrerade jag på namnet XP. Då får du en lista på bärbara med XP. Mitt val föll tillslut på http://www.dustin.se/pd_5010199006.aspx
Lycka till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Edit: läste inte riktigt ts krav. *sry*
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alla datorer med Vista Business kan man gratis nedgradera till XP pro, om det inte följer med en XP-skiva kan man beställa det från tillverkaren.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Drivrutiner brukare de säga att det inte finns men Google är din vän. Det är oftast bara det att HP m.fl. inte har gjort sina egna varianter av chiptillverkarnas drivisar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan nog tips om denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=336588
Skulle vilja tips om den från min egen butik där den kostar runt 5100 men när siba säljer den för 4444 då kan inte ens jag tips om min egen butik :P Den kommer som tidigare nämnt med vista men man får också med en skiva för att nedgradera till xp pro |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|