FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Köpte ett parti med 30.000 Toshiba batterier för ett år sedan och tyckte att jag hade batterier till förbannelse men nu börjar eländet ta slut, eftersom jag köpte ett konkursparti den gången så blev jag bortskämd med ett mycket bra pris.
Nu när jag skulle beställa från min ordinarie leverantör så fick jag en smärre shock, batterier är ju skitdyrt... Kort fråga: Är det någon här på WN som känner till eller kan rekommendera någon batterileverantör, det handlar i första hand om vanliga brunsten R6 och LR3. Jag köper gärna i storleksordningen 25-30.000 batterier om det är rätt pris. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
måste fråga... vad sjutton använder man 25k batterier till inom rimligt tidsaspekt?
![]() Säg att du nöter på dom i 2 års tid, dvs 730 dagar... då använder du alltså knappa 35 batterier om dagen, varje dag (även julafton och bakisdagar)... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man säljer dom?..... Mats äger en shop som bland annat säljer batterier
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Faktum är att jag säljer batterier till varannan gummisnorre jag får beställning på så det går åt en del. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske alibaba.com och direktimport kan vara något för dig Mats?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Något av deras medlemsföretag kan nog mer än gärna hjälpa dig. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Skall kontakta dom som ligger närmast i morgon. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mats
Hör av dig om ovanstående inte skulle passa dina önskemål etc kan ev. ordna med leverantör. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|