FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Yes, som topic säger erbjuder jag stor hittelön xx.xxx till den som kan ordna kontakt med någon som kan fixa förstahandskontrakt i Stockholm.. PM:a gärna. Vänliga hälsningar.. :blink: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
https://bokabostad.stockholm.se/webuipublik...=Bostadssnabben
Du kan sätta in pengarna på mitt bankkonto ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Bostadssnabben kan vara bra, dock brukar de inte vara så attraktiva lägen.
Du kan ju testa sätta ut annons på blocket och det händer faktiskt att bostadsägare tar kontakt. Men jag har letat och tröttna på 2'a hand så köpte en lya men sitter fortfarande på stockholms bostadsförmeling och ansöker men det är rätt hopplöst om man bortser från bostadssnabben. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Definiera Stockholm? Graflunds har lediga lägenheter i Märsta och Akelius brukar ha rätt mycket i Södertälje.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är mest mäklarna med dem vita lögnerna och svarta sanningarna jag är ute efter... (a)
Stockholm innerstan, förort kan funka. PM:a! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Dock lya i stan brukar kosta över 100 linjen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Tack BarateaU. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vet inte hur det är nu, men jag vet lägenheter i förort som gått för över 100k för 5 år sen, och lägenheter centralt vars hyreskontrakt det erbjudits nära 7-siffrigt för.
Förra lägenheten jag bodde i, i Gamla Stan, var en sådan. Han som försökte sälja kontraktet blev dock av med det :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ett bra tips kan vara att prova någon av de tjänster på nätet som bevakar hyresvärdars hemsidor och meddelar dig så fort lediga förstahandskontrakt läggs upp...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|