FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har precis kört upp firmans nya hemsida Infocore.se. Någon kan avvara några minuter och yttra sig lite om den, gärna ur kundsynpunkt?
Tack på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bortsett från de aningen brokiga "annonserna" på startsidan kan jag inte annat än lyfta på hatten och säga snyggt jobbat.
//Martin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Själva upplägget och tanken bakom sidan tycker jag är riktigt bra. Dock tycker jag att den känns amatörmässig och ofärdig.
* Times New Roman passar kanske inte så bra i alla lägen (en av anledningarna till att den känns ofärdig) * RSS-delen funkar inte så bra. (ytterligare en anledning) * Att den här "undersökningen" dyker upp varenda gång man uppdaterar en sida eller byter till en annan. Tackar jag nej till undersökningen så vill jag aldrig delta i den. Okej, om den poppar up en gång. Men 2+ är för mycket. Bortsett från detta tycker jag att upplägget och färgsättningen är bra. Fixa till ovanstående så blir den ännu bättre... =) /Eric |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för era svar =)
- Times New Roman grejen vet jag inte riktigt, beror på vilken webbläsare du kör. Jag är väl medveten om att det finns lite småfel med CSSen. - Vilken aggregator använder du? Har provat i Thunderbird och FireFox, funkar finfint. - Undersökningen är på betastadiet. Men tack för kritiken, känns bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Innan vi spårar ur om groteska typsnitt här grabbar, anledningen till Times där var pga ett scriptfel så don't go blaming me för dålig smak
![]() Jag har själv väldigt svårt för Times på nätet, och överallt egentligen. Vill man ha serifer är typ Georgia ett bättre val. Men anledningen till "hatet" mot Times är kanske att det är väldigt old-school, från den tiden ingen visste hur man ändrade typsnitt typ...det har blivit stämplat som ett amatörtypsnitt av den anledningen. Med rätt anser jag :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar inte understrukna länkarna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lite större marginaler i boxarna och en jämn marginal för allt material i boxarna till vänster, dvs vänstermarginal i boxar + logotyp + första ordet i menyn ska ha samma marginal. Luftigt är svaret.. =)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|