FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har en Dell Inspiron 8100 så plötsligt börjat krångla. Först blev det blå skärm när den skulle startas. Sedan har den slutat att hitta både hårddisken och CDROM-enheten.
Min fråga: Kan det löna sig att lämna in denna dator på support? Observera att det inte finns något supportavtal med Dell. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dell tar hand om det även om du inte har deras gold, silver, bronze supportavtal. Ring dem
![]()
__________________
www.cellsynt.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En gammal arbetskollega till mig hade på-plats-support från Dell, fungerade jättebra när (inte om) den brakade ihop. Hans tangentbord slutade fungera så han ringde dell och några timmar senare så dök dom upp, bad honom rulla ut från sitt skrivbord sen bytte han ut tangentbordet på plats, tog ca 10minuter, sen stack han igen. Perfekt service, men kostar pengar.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|