FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad tror folket om en HP 2133?
Ända nackdelen jag ser är upplösningen, men antar det är rätt ok på en 8,9" skärm. Någon som har några bilder ni själva tagit på denna skapelse? Mvh EDIT: beställde, återkommer med recension om någon är intresserad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick inte så bra recensioner på IDG har jag för mig... Testade en i Augusti på HP, inget jag skulle köpa själv....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kvalitén på HP-laptops är ökänd. Skall bli intressant att höra om de har blivit bättre =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Anledningen till köp är priset, 3000:- på dustinhome, kampanjerbjudande.
Dock kommer ingen vista rullar på denna maskin, utan någon FreeBSD/Linux varitant. Så jag tror det blir super. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
2999 även på Siba i Nordstan (göteborg) läste jag på en reklamskylt i deras nya Store-in-Store
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om jag skulle köpa en netbook så skulle jag helst köpa en med inbyggd 3G - HSDPA modem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Återkom gärna med en recension av den. Jag är själv i köp tankarna för en Netbook och jämför som bäst olika alternativ. /Sebbe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hämtade datorn idag.
Då jag väntar på min usb-cdrom bestämde jag mig för att låta vista rulla igång, och jag blev faktiskt överraskad redan vid installationen(givetvis är det dock föreinstallerat), som gick snabbt och Vista fungerade väldigt bra, kändes faktiskt inte alls slött. Dock kommer FreeBSD rulla på maskinen, och jag är övertygad att det kommer fungera utmärkt. Coredev aldrig hört att HP ska ha några extrema problem med deras laptops? Detta är faktiskt min fjärde HP laptop och aldrig haft några problem, får hoppas det fortsätter så! Datorn i övrigt är fruktansvärt liten. Och design mässigt helt underbar. Bild på maskinen. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har kört en 2133 i 1,5 månader nu och är hel nöjd.
Har installerat win xp på den, den har bra tangentbord och skärm men lite kort batteritid med standard 3 cells batteri, annars är den hur smidig som helst. Se bild på min 2133: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PC för alla skriver i senaste nummret att HP 2133 har låg prestanda, blir snabbt varm, dålig batteritid. Får bara en 4:a i betyg av 10 möjliga.
Best i testet är Acer Aspire One so får en 8:a av 10. Kostar 4000. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|