FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag tänkte kolla med er om ni vet nått bra ställe i Stockholm som man kan hyra skidor som man sedan får ta med sig till t.ex Åre. Har försökt googlat lite med inte hittat något direkt vettigt. Är det nån som Vet nått ställe som har schysst utrustning? Mvh. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Hyr i Åre istället. Möjligtvis dyrare, men du slipper släpa med dig dom upp. Sen om du råkar knäcka skidan, så får du nya
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har tänkt lite och kollat priser. Blir nog att hyra där istället. Skönt att kunna byta, om man inte vill köra skidor bara, för ett överkomligt pris. Sen som du säger hnn, riktigt skönt om man råkar knäcka en
![]() Tack för svaren iallafall! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ett tips är att hyra några mil utanför åre i så fall. Brukar vara mycket billigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hyr på: hyrskidan.com i Undersåker,bra priser och inte slutkörda skidor, går att boka online, dom fixar så det står färdigt vid stugan om du vill. I själva åre dyrt som satan!
tina, åre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi åker tåg upp, så det är ingen som har bil tyvärr :/ Annars hade jag gjort det. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
köpte mitt beg. kit på hyrskidan i Undersåker, billigt och bra!
sen om du lyckas knäcker skidorna, behöver du nog inte bry dig om nya ändå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|