FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
(ursäkta dubbeltrådarna tidigare, slår ihop dom till denna)
ADMIN: ni kan radera de andra två köp/sälj trådarna från mig! Säljer av ett antal domäner enligt nedan - bud och erbjudanden som PM eller post i tråden. Domänerna säljs enligt nedan (om det inte är brukligt vänligen meddela mig - ny på detta) STARTBUD: 100 SEK per domäner. Kort auktion om någon börjar bjuda, slutar 14:e november 22:00. KÖP NU (först till kvarn alltså) pris: 250 SEK per domän ALLA DOMÄNER: 4000 SEK vid snabb affär. Statistik (ca 1 år) finns för de flesta domäner om någon är intresserad. Säljaren står för överlåtelsekostnad. Film filmfestivaler.se filmljud.se Musik artistforum.se datorspelsmusik.se musikverk.se musikvetenskap.se musiklitteratur.se militarmusik.se beatgeneration.se musikgenrer.se musikklubbar.se guldskiva.se musikforlag.se musiktavlingar.se Fakta brottslingar.se kriminella.se naturkatastrofer.se handstil.se Utbildning kulturvetenskap.se yrkeslistan.se naturhistoria.se naturgeografi.se geovetenskap.se astronomiportalen.se astronomiforum.se beteckningar.se religionshistoria.se formlertabeller.se Spel, Sport & Hobby jibbing.se kortspelsguiden.se bridgeforum.se Språk lingvistikforum.se sprakforum.se navajo.se fonetik.se Övrigt kulturorganisationer.se 24hfeeds.com viajes.dk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
KÖPT NU:
musikklubbar.se = 250 kr guldskiva.se = 250 kr yrkeslistan.se = 250 kr kortspelsguiden.se = 250 kr SUMMA = 1.000 kr Skicka PM med kontonummer dit du vill ha betalningen skickad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bridgeforum.se är nu såld!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
sprakforum.se är taget
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Artistforum.se sålt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sålda:
jibbing.se naturhistoria.se religionshistoria.se naturgeografi.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
KORREKTION!!!
Var alldeles för trött när jag skrev annonsen. SJÄLVKLART står köparen (och inte jag för överlåtelsekostnaden) - ber om ursäkt, men det tror jag alla begriper med tanke på prissättningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Utför nu en ompaketering på resterande domäner. Kort tid kvar innan dom behöver förnyas så nu är sista chansen att norpa nedastående domäner.
Säljs nu endast för 3000 SEK tillsammans (20 schyssta domäner totalt), alternativt enstaka domän för 250 SEK per styck. Köparen står för överlåtelseavgiften (110 SEK + moms). De flesta domänerna går ut 19/11 och jag kan inte lova att jag inte själv förnyar vissa av dem ![]() Jag kan tänka mig att sköta förnyelsen åt köpare som även skickar betalning till mig för detta, 150 SEK. Film filmfestivaler.se filmljud.se Musik datorspelsmusik.se musikverk.se musiklitteratur.se beatgeneration.se musikgenrer.se musikforlag.se musiktavlingar.se Fakta kriminella.se naturkatastrofer.se Utbildning kulturvetenskap.se geovetenskap.se astronomiportalen.se astronomiforum.se beteckningar.se formlertabeller.se Språk lingvistikforum.se navajo.se Övrigt kulturorganisationer.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag köpte en av domänerna som ingick i denna auktion och jag ville bara säga att mindphaser skötte det hela utmärkt!
Trevligt bemötande och snabba svar på de frågor jag hade. Jag fick tillgång till domänen via IIS Domänhanterare bara några dagar efter att jag skickat ett PM till mindphaser om den domän jag ville köpa! Jag kan varmt rekommendera alla ni som funderar på att köpa en domän att slå till! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|