FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok, jag kollar läget lite på Cint ibland. Nu har någon skrivit ett inlägg om någon som annonserar om att lura Google och klick och grejer. Och jag fattade inte vad människan pratade om, så jag bad om en förklaring. Nu har jag fått det men begriper fortfarande ingenting. Är det någon av er som begriper vad h*n menar?
Jag har skrattat så tårarna sprutar, men vet inte om det är för att inlägget är konstigt eller om jag skrattar åt mig själv som inte begriper vad det står. Vänta jag ska läsa det en gång till för säkerhets skull innan jag postar.... ....nu har jag gjort det och nej, jag fattar fortfarande inte. Någon av er som kan förklara vad h*n pratar om? Det är så pinsamt att behöva fråga igen. Av någon anledning tror jag inte att jag skulle förstå nästa förklaring heller... http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat.as...x?PostID=110416 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon säljer ett dokument på blocket/liknande om hur man tjänar massor på att lura google och affilliateprogrammen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Och det tyckte du var så självklart bara sådär?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nej personen har uppenbarligen svårt att uttrycka sig i skrift, men jag är van vid liknande mail och efter mycket lidande så blir man synsk
![]() Det är väl nån tjomme som skrivit ihop typ "starta en blogg anslut till adsense, klicka lite här och där, sen ansluter du till folks program på TD och klickar ännu mer och tjänar multum" Då har nissen mailat dessa program/sidor och "tipsat" om att någon skrivit den här fina guiden, som antagligen suger rejält. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|