FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, kanske inte så farligt men den rök iallafall och knastrade innan den stendog.
Det började med att jag drog ut strömsladden och körde på batteriet i några minuter (10 min max), när jag sedan tillbaka till rummet och kopplade in strömsladden igen. Det knastra lite och POFF så var den helt död och så kunde jag se lite rök (det var mörkt i rummet) komma från delen där man kopplar in strömsladden. En fråga jag tänkte ställa här, är datorn helt pajj eller är det en strömdel i bärbara datorer som går att byta ut? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det garanti kvar på datorn? Lämna in den isåfall.
Om inte så skulle jag nog se mig om efter en ny dator. Ta ur disken och sätt den i en annan dator (2.5" SATA fungerar på samma sätt som 3.5", 2.5" PATA kräver en adapter (400:- MAX) ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De känns alltid som dom ska börja brinna för dom blir så satans varma..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Har ägt ett 30-40 tal olika lappisar, inget sådant hänt för mig
![]() Men kan hålla med om att vissa blir took heta, nästan så man bränner sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bränna sig... nej det är ju bara riktigt skönt att ha den och värma sig då man sitter och har den i knät :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja alltså, problemet var ju inte att den brann pga av värmen, utan att ngt förmodligen kortslöts inne i laptopen. Den knastra, stendog och sen kom det rök. Nu när jag sätter i kabeln så lyser inte strömdioden, och jag kan inte heller starta den med batteriet.
Nej, det finns ingen garanti kvar för den tyvärr. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|