FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Helt fantastiskt vilken tur man har
![]() Var och varannan vecka dimper det ner något mail om att man har vunnit x antal miljoner på något lotteri någonstans i världen. Nu på morgonen ett med svensk text till och med. Man undrar ju om det verkligen finns männsikor som är så naiva att dom verkligen går på dessa försök till bedrägeri. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Finns faktiskt människor som iaf läser spam.
Har en tjej på jobbet som alltid öppnar alla mail hon får, fråga mig inte varför. Fick nyligen rensa hennes dator från adware/spyware p.g.a. att hon klickat på en länk i nått spam som skulle ge henne prada-grejor. Så ja, det finns folk som går på det där ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
- Plasma-TV?!
- Ridläger på Kuba, men är inte det dyrt? - Jo men kolla: Winner of hundred million dollars, please verify that you're Gunnar Svensson. (Teliareklamen) Går telia på det så går.. alla på det?! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har också fått några (tusental) email där man har vunnit pengar i olika lottorier o dylikt.
Har svarat på alla email, väntar nu bara på att alla pengar ska trilla in på mitt bankkonto ![]() Sedan kan jag köpa ön Koh Chang i Thailand och sitta och dricka Beer Chang hela dagarna.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||