FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi är snart färdiga med 2 större projekt och kommer att vilja skicka utt pressmeddelande till så många jurnalister som möjligt. Någon som kan rekommendera en tjänst för det och vet ungefär hur det ligger till prismässigt?
Vi vill även komma i kontakt med så många fastighetsägare som möjligt med en unik produkt som passsar dem. Några tips på hur man kan komma i kontakt med många på en gång? Tacksam för svar Davve |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag vet att många använder sig av newsdesk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Newsdesk är kanon, bra täckning på media men inte så bra på bloggare. Du kan teckna ett 30 dagars provabbonemang gratis och köra ut dina grejer.
Om det är storhusägare du är ute efter så läser de tidningen Fastighetsvärlden eller kollar på deras webbsida. Även tidningen Bofast med tillhörande webbsida kan rekommenderas. Villaägare är jag inte så haj på. Vi i Villa kanske? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vill man bara komma ut med pressreleaser är NewsDesk gratis
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De gånger jag skickat pressreleaser har jag skickat direkt till de tidningar jag velat komma med i.
EDIT: Och det jag menade med det är att du nog har större chans att komma med med riktade utskick än massutskick via en PR-tjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Så är det säkert, men man får bredden via en sån här tjänst
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Som alla andra säger - Newsdesk. Dessutom har de en ledning som fattar ny teknik och nya medier.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Och tack vare att de är en Twingly-partner så kanske det genererar lite publicitet?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|