FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Bytte nyligen upp mig till en ny version av wordpress. Dock har en favoritfunktion som låter en lägga upp bilder som hamnar överst så att säga och lägger all text under försvunnit. Nu är det omöjligt att få texten att hama så om man inte manuellt slår in massa enterslag.
Någon som har en bra plugin eller löser det smidigt på något annat sätt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det du förklarar, finns i den nya versionen. Man kan välja vart bilden ska visas. Högst upp, åt höger, osv osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har samma problem, tvivlar dock på att det har nåt med uppgraderande av WP att göra. Jag tycker det är så att hälften av gångerna funkar det och hälften ej. Ofta vill det sig inte ens även om man går in och hårdkodar i HTML-läget, efter man sparat försvinner
taggarna man gör. Trött på skiten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När man väljer "add image" så kan man förvisso välja höger, vänster osv men när det kommer till kritan hamnar allting på samma ställa tillslut ändå. Och som du säger kan man hårdkoda det eller trycka enter en massa gånger vilket får det att funka men jag såg att i RSS'en så fattar inte läsaren det utan då har du en bild längst upp och sedan en halv sida längre ner ligger texten vilket blir skitfult. Jag trodde det var en uppgradering, inte en nergradering man installerade. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du har inte flashblocker på?
Ikononen är nu väldigt liten. Själv missade jag den och hade vissa problem att positionera bilder |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|