FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Jag har precis startat ett nytt företag, det är en webbyrå där vi håller på med webutvecklingar och webtjänster, allt ifrån hemsidor till mycket större företags sidor mm.
Jag undrar hur jag ska hitta kunder och hur jag ska marknadsföra företaget så att jag syns och når den stora efterfrågan "kunderna" Skulle vara väldigt tacksam för svar! mvh Firre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
... försök att hitta på nyheter om ditt företag & dig.. så att du kommer med i lokala nyheter osv..
Jag "stämde" DHL en gång... anställde första gången.. flyttade lokal... producerade film... åkte utomlands på "spektakulär jakt" osv osv... detta är bra o kul :-) OCH GRATIS! när jag pysslade med annonser osv så pratade man om att en text-sida om dig värderas till typ 10 ggr pengarna för motsvarande annons storlek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det beror pa vilken budget du har, vad har du for saljteam, vad ar dinna USP's
men basserat pa det du har sagt sa skulle jag saga PR, PPC, SEO, Email, Events, Tele |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Just nu har jag inget säljteam eller liknande, men försöker samla information om hur jag ska marknadsföra, vår hemsida är förmodligen klar under denna vecka. Men vart kan man annonsera? Skicka mail osv ?
tack för svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker Racerback hade några bra tips och idéer som inte kostar någonting. Försök få lite gratisreklam i den lokala tidningen!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|