FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill du börja med adult/porr?
Dessa tre domäner + designer är till salu. 3st adult/porr designer + tillhörande domäner säljes, gravida4ever.com, enormapattar.com, sexbanken.com Designerna kommer i psd format. Endast designerna + domänerna säljes, ej material/bilder/filmer (pga licenserna ej medger det.) För ev köpare så kan jag tipsa dig om vart du kan köpa bra och billigt material. Har inte marknadsfört dessa domäner, endast bytt länkar med andra sajter. Statistik finns, ca 100 unika per dag och domän. Domänerna är registrerade via namecheap, gratis push till valfritt namecheap konto. Säljer helst allt i ett paket. Säljes pga jag har ej haft tid att marknadsföra dessa medlemssajter, har andra sajter jag lägger mer tid på. Utgångsbud, 8000 kr exkl moms. Innehar f-skattsedel, Reserverar mig för att inte sälja om bud är för lågt. Edit: Inga onödiga kommentarer och dylikt, posta inte dessa i denna tråd, ta det via pm om du orkar. Föredrar om du postar ditt bud i denna tråd, men förstår om du inte vill göra det då det är porr det handlar om. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|