FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har fått SMS-spam från dmd-solution.com en underdomän till inventgroup.se och söker därför spindeln i nätet Anders Ankarlid.
Tänkte bara tacka honom för den obeställda informationen och samtidigt snacka lite hundar med honom. Om han inte vill att jag ska ringa till honom och prata hund, så kan han avanmäla tjänsten genom att skicka ett brev till mig och avbeställa. Någon som sitter inne med något bra nummer? PM går bra för den som inte vill posta i forumet. /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns fler än du.
Cint har en lång tråd: Cint (Företag mm) Piratpartiets Forum (Personuppgifter mm) Finns även org.nr där så man kan väl nå honom på ett eller annat sätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jodå, jag har hans jobbmobil. Han svarade mitt under en middag, sedan pratade vi om en terrier i 15-20 minuter som hans föräldrar hade när han var barn innan poletten började ramla ner.
Jag hann också informera honom om att om han inte vill fortsätta prenumerera på min snacka-hund-tjänst så var det bara att han postade ett brev till mig och sa upp tjänsten. Imorgon 09.00 har jag tänkt snacka om en mycket intressant hundutställning i Borås med honom. Valpars tandlossning tar vi strax före lunch. Det kommer nog att uppskattas ![]() Walk in my shoes spammer... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Du kan ju alltid testa att ringa han 6-7 på morgonen eller 2-3 på natten... Uppskattas säkerligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Haha fint, ringa och snacka om hundar.
|