FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Anlitade en designer via GAF (Get A Freelancer). Han var fantastiskt duktig och när jobbet var klart så rekommenderade han mig en kodare som han alltid använder för sina projekt. Den här kodaren har gjort bort sig totalt. Han har arbetat med projektet i drygt 4 månader utan att hålla en tidsram, sidan har blivit buggig osv. Den bygger på php, mysql, ajax samt ett cms system i bakgrunden. Jag funderar på att koppla bort honom helt och ta in någon annan. Min fråga är, vilket cms system skulle ni rekommendera för en jobbsajt med ganska ordinära funktioner, så som bevaka jobb osv? Edit: Jag hade tänkt att använda en ny person ifrån GAF och vill därför använda ett cms system som de kan tänkas känna till ifrån början. De mindre rackarna, som t.ex. Website baker går väl tyvärr bort då, inte sant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mindre och mindre vet jag inte om det är men joomla är populärt.
Bara av nyfikenhet, vad gick kalaset på via GAF? Skall lägga ut ett proj själv därför jag undrar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför ens betala för ett fanskap som inte gör det han ska?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
problematiken är väl egentligen att jag inte fått psd filerna eller html/ccs kodningen ifrån designern. Även om jag har gjort en delbetalning så lär han knappast bli samarbetsvillig om jag drar mig ur nu när den här kodaren jobbat ett bra tag med projektet (dock utan att åstadkomma någonting).
4 månader för ett halvfärdig implementering av ett simpelt cms-system med enkla funktioner. Känns inte helt ok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hur ser noga har du varit med kravspec och tex use case?
Är det han som kodar dåligt eller är det missförstånd om vad och hur saker ska lösas? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|