FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gjorde på ett infall sidan igår och nu vill jag ha lite feedback på den vad ni tycker den ska inte vara alltför flashig men ändå snygg.
Alla tankar och funderingar är välkomna i tråden! ![]() sidan är http://www.andp.se Den är inte lanserade än tänkte skaffa lite feedback här på wn då vi har många som just nu håller på och många föredetta så det finns väl ett intresse ![]() jag är dess förste medlem ![]() Läste reglerna men har jag lyckas missa nåt rätta mig gärna ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Du har alltså saxat många av AAs texter men bytt ut (inte överallt) AA mot Anonyma Domänpundare ?
Nej, det får bli tummen ner för sjukt dålig fantasi, du kanske får medhåll av någon på sidan just för att det är "rätt" målgrupp. Angående utseendet, loggan känns helt "frasig" i kanternam, likaså menyalternativen. Knappen frågor har vit bakgrund (även utanför border) det ser inte så bra ut. Vad är grejen med den lite ljusare bakgrunden bakom de sjukt färgglada ikonerna ? Nej tummen ner, en gång besökte jag sidan två gånger, första och sista. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ett större samhällsproblem (eller i alla fall ett internetrelaterat problem) är att personer tar idéer och texter rakt av från webbplatser för att skapa något, istället för att göra något unikt själv.
Jag förstår varken idén eller genomförandet. Tror inte den kan locka så många användare då sajten, enligt min åsikt, har ingen nytta. Och att du tagit texter rakt av, förutom ordändringar, är dålig stil. Designen var dock snygg, så använd den till gnt annat, som är unikt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag hoppas det är på skämt
![]() för det är vad ja ser det, som en plojj sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe sant det är lite av en skämtsida och gjordes på någon halvtimme ville inte lägga ner flera timmar på egen text kändes som om den skulle bli rätt så lika ändå och inte alls lika kul:P
vet inte men känns inte som ett sånt stort problem ville bara göra någon kul plojsida som sasserdude sa ![]() Är det inte lite roligt särskilt när man ska testa sig själv:P aja min humor får väl vara låg då ![]() ![]() men ville ha lite feedback ändå sidan enligt google är ju unik hittade iaf inget likanande vid sökning=) ska jobba lite på loggan du har helt rätt PHREDATOR om loggan! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det var rätt kul och träffsäkert faktiskt. Märks ju att folk känner sig träffade när de blir tvungna att gå upp med sånna här påhopp för en liten oskyldig webbsidas skull.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Orka bli arg på ett oskyldigt "skoj"?
Jag förstår skojet men dör väl inte av skratt precis. Angående "frasigheten" så är det för att du glömt sätta på någon kantutjämning i photoshop, om det är där du gjort loggan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Allas humor är ju olika
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jaha, så man ska skratta nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyckte det var lite småkul, fast det är kanske lite väl intern humor. På vissa av sidorna är det inte centrerat.
Annars är det väl helt ok. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|