FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
![]() Måste bara fråga ifall någon har något tips på en riktigt bra bildskärm, likt Apple Cinema HD Display? (som dock är lite billigare). Såg den live för någon dag sedan, otroligt fin bildkvalité måste jag säga! Den är inte riktigt prisvärd (tycker jag) men smakar det så kostar det eller vad man nu brukar säga :P http://www.apple.com/se/displays/ Tack för svar! ![]() ps. skärm till pc är det jag söker (och ja, jag vet att man kan koppla in apple bildskärmar till pc ;]) tack. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Apple Cinema HD är grymma... Har både 20", 23" och 30" på jobbet... 30" är ett riktigt monster...
Det du ska tänka på är att det finns betydligt miljövänligare skärmar än Apples (Detta stod på IDG för ett tag sen). Är du ute efter design före funktion, så är det Apple. Annars gillar jag Samsung skärmarna. (Lite väl saftiga när man kommer upp i 30", 40k...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Köpte precis en Eizo 2231 22" för 3990:- på Dustin. Den är bättre än första skärmen du refererar till 178' betraktningsvinkel och riktigt bra färger. Vunnit bäst i test i kamera&bild.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag rekommenderar Dells 24 tummare, har en både på jobbet & hemma. Spelar hemma och ritar på jobbet.
Edit: Och då menar jag Dell 2408WFP.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är själv grymt nöjd med min LG L245WP-BN (24 tum). Dock svår att få tag på nu. Se länk för recension.
http://sweclockers.com/forum/showthread.ph...threadid=723629 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En klassiker är Benq FP241W. Det är en 24"-are med en panel av type P-MVA. Den håller vad den lovar utan några allvarliga svaga punkter. Kostar under 5.000 + moms. Jag har beställt ett exemplar.
Om man inte bryr sig så mycket om fördröjning i bilden så verkar Dell 2709W (27") vara ett riktigt bra och framförallt billigt val. Har för mig att den går på 6800. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|