FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
någon som känner till en bra VPS hosting bolag där de erbjuder 400gb+ datatrafik, 20gb plats samt minst 300 RAM/CPU för bra pris? Skall hosta en Wordpress blog så de får gärna ha "one-click" installation får gärna vara en server som ligger i Sverige
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är ett bra pris? Alla kan säkerligen erbjuda över 400gb+ i trafiken men lär skilja i kostaden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Glesys verkar ha vettig VPS-tjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en VPS på Glesys, fungerar utmärkt.
Om man lämnar Sverige tycker jag att cheapvps.co.uk fungerar bra, har några små VPS:er där. Men visst märks avståndet, flera felkällor på vägen mellan Sverige & UK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Med den trafikmängden, och utrymmet.
Är mitt tips om du vill ha svensk vps: Serverconnect.se, har där själv och det funkar kanon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
skaffade ett konto hos clustered.net
fick dessa specc för 40pund / månad (inkl cpanel) dock är det en unmanaged VPS så jag får fixa updpateringar o sånt själv > > 1024MB RAM (guaranteed) > > 25GB RAID6 > > 300GB bandwidth |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Man får hoppas att cpanel licensen var den dyra då |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja, det är nog ett ganska normalt pris för uk.
Däremot var det lite snålt på disk, brukar det inte vara 30-40gb på ett konto med den mängden primärminne? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan rekommendera eukhost i England. Mycket stabila VPS:er och väldigt bra supportchat 24/7 som verkligen KAN lösa problemen dygnet runt och inte ber en skapa en supportticket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar GeekStorage på andra sidan pölen
![]() http://www.geekstorage.com/gs/service/vps 25GB/200GB/384MB GRAM för bara $35/månad, vilken inkluderar Cpanel, LiteSpeed och CDP backup. Just nu kan du dubbla både Hårddisk, RAM och Bandvidd med deras special erbjudande och även få 50% rabatt på beställningen ![]() Inte alls fel om du frågar mig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|