FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, har haft min gaming portal nere ett tag, fick tid och lust att starta upp igen fixade ny sida osv, men tiden räcker inte till. Så nu är tanken att ska sälja hela paketet d.v.s
NY Design *EJ LANSERAD ÄNNU* fräckt namn BREAKOUT ( DESIGN: http://www.majztro.eu/breakout ) ( OBS: !! Kodaren är inte klar med implenteringen utav koden ) PHP System skräddarsytt med alla gamings funktioner. Cupsystem som håller måttet. ( Det är sverok anpassat så det är bara att gå med sverok och tjäna pengar på medlemmar och utveckla) Finns stora möjligheter att få upp det till något stort IGEN. Domän & Webhotel ingår från web10.se + domänet breakout-gaming.eu Chat kanal på QuakeNet med namnet #Breakout. SÄLJES TILL HÖGSTA BUD Ej under 2500 kr Frågor? Skriv ett PM eller ställ frågan i tråden. ( säker glömt något värt att nämna ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du kan inte sälja en kanal på quakenet, eftersom du inte äger den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
glömde tillägga, ALLA ÖVERLÅTELSE KOSTNADER BETALAR KÖPAREN!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag hade velat se någon slags demo av den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
|
||||||
Flitig postare
|
Citat:
Ni som är intresserade utav sidan kontakta mig via pm så ska ni få login. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Folk verkar inte vara intresserade på priset.
Sänker Startpriset til 2000 kr. ( Auktionen Startar 2008-04-13 21:00 - 2008-04-17 21:00 ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Jag är måttligt intresserad, dock för att väcka intresset lite mer måste jag dock se NÅN form av information, kod eller screenshots ifrån systemet i sig. Finns förresten föreningen Breakout redan registrerad hos sverok? Hur blir det med namnet och liknande där igenom? Kommer kodaren slutföra jobbet med designen, eller får man bara en hög med blandade phpfiler, och en PSD? Finns det möjlighet att få support eller liknande på systemet, efter köp? Är inte direkt superlätt att sätta sig in i koden från en fullständig community - och lyckats själv anpassa den till en design vid sidan om. En detaljerad beskrivningar av funktionerna kommer hjälpa med. Detaljerad, dvs inte endast säga "cupsystem"!!11 utan försöka bidra med FAKTA om hur systemet är uppbyggt och vilka funktioner som finns, vad som egentligen finns med? Medföljer det någon annan domän än breakout-gaming.eu ? Med tanke på att .EU domäner är relativt nytt, och det pratades ju om att ni redan fanns för flera år sedan? Frågorna är många. Kort sagt vill jag iaf ha massor med mer information om sidan, koden, designen och även bakgrunden till sidan förut. EDIT: Förresten, finns buggen/arna som "ruinerade" er KVAR i koden? Hur är sidan förresten kodad.. OOP eller amatörmässigt kodad PHP? Är sidan uppbyggd av funktioner eller bara konstiga fulhack? Mvh Jim |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|