FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag har problem med Photoshop 7, helt plötsligt så kan jag ej öppna programmet. Det startar...., en ruta syns snabbt, det står att olika verktyg laddas....men sen så stängs allt bara ned igen. Började för någon vecka sedan, har ej installerat eller gjort några ändringar när detta började. Testade att ta bort programmet och installera igen, men ingen ändring. Någon som kan ha en aning om vad det kan bero på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Felaktig licensnyckel?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm jag vet inte, detta program har funnits i datorn i flera år, sedan jag köpte den begagnad.
Har aldrig varit några problem. Kan det ändå plötsligt skapa detta problem tror du? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nja, 7:an borde väl kanske inte det men CS-versionerna har mycket konstigheter för sig och pratar flitigt med Adobe.
Prova att installera om programmet. Fick du inte originalet med så är det kanske inget alternativ. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok,
Har testat att installera om det, men det funkar ej tyvärr. Nej ingen orginaskiva. Får testa lite..... tack för ditt svar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu var det bra länge sedan jag använde 7:an men om jag minns rätt så kan PS börja strula och krascha om det finns på tok för många plug-ins installerade. Ta en titt i din plug-ins mapp och se om det ligger onaturligt mycket grejer där.
EDIT: Korrupta typsnitt kan vara en annan orsak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jaså, ska kolla upp plug-in mappen. Tack för tipset.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|