FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||||
|
|||||
Klarade millennium-buggen
|
Vet inte om ni har testat att annonsera på eniro någon gång.
Eller tittat på annonserna där. Suttit lite själv nu senaste dagarna och skummat igenom efter nya iphonen och på eniro. Mycket britter som skriver antar jag, "precis kommit in ett parti, beställ nu så får du leverans till dörren" Och folk som har "köpt" av dem som i sin tur lägger ut annons där de försöker få hjälp för de blivit blåsta. Och om man sätter ut en annons så får man en drös "nigeria" brev. Hur kommer det sig att de håller så dålig klass på sin tjänst men de har marknadsfört den friskt. De borde kunna göra nått, ip block att enbart skandinaver kan skicka mail eller liknande. Senaste 16GB 3G för 2000kr. Citat:
Citat:
Citat:
En som skrivit annons för att varna andra. Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
För att allt Eniro gör är skitdåligt. De har bara en stor marknadsföringsbudget att bränna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag fick förra veckan ett telefonsamtal från en av deras försäljare som frågade om jag ville vara kvar i deras register. Jag fattade det som att det skulle vara deras telefonregister. Kanske även kopplat med sökord...
Det skulle kosta 600:- + moms, antar jag. Han påstod även att dom skickat ut ett brev till mig tidigare (typ i våras eller så...) angående detta. Detta brevet har definitivt inte legat i min låda. Det vet jag till 100%. Men så när jag söker på mitt företagsnamn någon vecka senare så finns ju all information med där i alla fall... Jag förstår inte vad det är jag ska betala för!? Jag trodde dom skulle ta bort företag som inte ville betala (och därmed inte ville vara med). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
Vem som står bakom. Jävligt bra sätt och gallra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Eniro ringde fel kille i våras, nämligen Anders Nyman som driver konsumentsidan Cint
http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat.as...px?PostID=94381 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|