Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Eniros köp&sälj ett skämmt eller?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-09-08, 11:25 #1
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2007
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
BarateaUs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Vet inte om ni har testat att annonsera på eniro någon gång.
Eller tittat på annonserna där.

Suttit lite själv nu senaste dagarna och skummat igenom efter nya iphonen och på eniro.

Mycket britter som skriver antar jag, "precis kommit in ett parti, beställ nu så får du leverans till dörren"
Och folk som har "köpt" av dem som i sin tur lägger ut annons där de försöker få hjälp för de blivit blåsta.

Och om man sätter ut en annons så får man en drös "nigeria" brev.

Hur kommer det sig att de håller så dålig klass på sin tjänst men de har marknadsfört den friskt.

De borde kunna göra nått, ip block att enbart skandinaver kan skicka mail eller liknande.

Senaste 16GB 3G för 2000kr.
Citat:
För mer information kontakta vår försäljningschef via e-post.

Tack för ditt intresse.

Tel. 006787526223
2600:-, köp 5 få 2 gratis.
Citat:
Våra produkter levereras med 1 Year International garanti från tillverkaren och 6 månader Guarranty från vi säljaren och du köper upp till 5 enheter av alla produkter får du 2 gratis ... Produkterna kommer att levereras till din dörr Via Ups budfirma.+447035901695
2300:-
Citat:
Säga
+44 704 572 2281
Ivan George
Försäljningsdirektör
Best Regards.
Kanske sitta och anmäla in dem bara för att.

En som skrivit annons för att varna andra.
Citat:
Iphone 1500 kr NU!
hej är det någon annan än mig som har "köpt" den dära iphonen under den hära annonsen några rader ner för 1500 kr??? han lurade mig och jag vill varna alla som tänker köpa den. alla som har köpt av han vänligen kontakta mig på en gång!!!
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-09-08, 12:16 #2
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2005
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2005
Citat:
Originally posted by BarateaU@Sep 8 2008, 11:25
Hur kommer det sig att de håller så dålig klass på sin tjänst men de har marknadsfört den friskt.

För att allt Eniro gör är skitdåligt. De har bara en stor marknadsföringsbudget att bränna.
Wojt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-09-08, 12:53 #3
Eclipse Eclipse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
Eclipse Eclipse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
Jag fick förra veckan ett telefonsamtal från en av deras försäljare som frågade om jag ville vara kvar i deras register. Jag fattade det som att det skulle vara deras telefonregister. Kanske även kopplat med sökord...

Det skulle kosta 600:- + moms, antar jag. Han påstod även att dom skickat ut ett brev till mig tidigare (typ i våras eller så...) angående detta. Detta brevet har definitivt inte legat i min låda. Det vet jag till 100%.

Men så när jag söker på mitt företagsnamn någon vecka senare så finns ju all information med där i alla fall...

Jag förstår inte vad det är jag ska betala för!? Jag trodde dom skulle ta bort företag som inte ville betala (och därmed inte ville vara med).
Eclipse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-09-08, 13:50 #4
klein klein är inte uppkopplad

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Eclipse@Sep 8 2008, 12:53
Jag fick förra veckan ett telefonsamtal från en av deras försäljare som frågade om jag ville vara kvar i deras register. Jag fattade det som att det skulle vara deras telefonregister. Kanske även kopplat med sökord...

Det skulle kosta 600:- + moms, antar jag. Han påstod även att dom skickat ut ett brev till mig tidigare (typ i våras eller så...) angående detta. Detta brevet har definitivt inte legat i min låda. Det vet jag till 100%.

Men så när jag söker på mitt företagsnamn någon vecka senare så finns ju all information med där i alla fall...

Jag förstår inte vad det är jag ska betala för!? Jag trodde dom skulle ta bort företag som inte ville betala (och därmed inte ville vara med).
När det gäller telefonförsäljare , ge dem en mailadress, ber dem beskriva tjänsten.

Vem som står bakom. Jävligt bra sätt och gallra.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-09-08, 16:28 #5
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006
Eniro ringde fel kille i våras, nämligen Anders Nyman som driver konsumentsidan Cint
http://www.cint.se/debatt//ShowPostFlat.as...px?PostID=94381
Magnus_A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017